Strony

środa, 17 lutego 2016

Mini-unboxing #1

Witajcie!
Postanowiłam zaprezentować wam moją dzisiejszą paczkę , którą zamówiłam dwa dni temu na aros.pl :
Po otwarciu przywitał mnie brązowy papier , brązowy papier i jeszcze więcej brązowego papieru ,ale na samym dnie leżały pięć moich książek:
"Portret Doriana Graya"(niestety nie filmowej okładce i zdjęcie złej jakości)

 Od czasu gdy przeczytałam "Eleonorę i Parka" wypatrywałam tylko okazji by kupić "Fangirl"

 "Saga Sigrun"- uwielbiam Cherezińską i jestem bardzo ciekawa jak przy cyklu o Piastach wypadnie "Północna Droga" , bo już od dłuższego czasu chciałam to przeczytać.

 "Z mgły zrodzony"- wreszcie przeczytam jakoś książkę Sanderson'a , bo już oo jakiegoś czasu chodzi za mną ten cykl i okładka jest przecudna!

"Światło,którego nie widać"- po przeczytaniu tylu pozytywnych recenzji na temat tej książki musiałam kupić ją jak najszybciej. 

I to tyle z moich książkowych nabytków, choć nie ostatnich w tym miesiącu , ponieważ jeszcze czeka na mnie lutowy Epikbox.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz