Strony

wtorek, 12 stycznia 2016

10 filmowych premier na które czekam w 2016 roku

Krótka lista filmów , które będą mieć premierę w tym roku i na które czekam z wielką niecierpliwością. Nie sądzę raczej , bym obejrzała te wszystkie filmy w tym roku , ale raczej traktuje tą listę jako motywacje.
Filmy na liście według kolejności premier.

1 stycznia: "Fistaszki-wersja kinowa"
W dzieciństwie bardzo lubiłam tą bajkę , dlatego gdy tylko dowiedziałam się ,że w planach ma być film , czekałam na niego z niecierpliwością i mam nadzieje ,że spełni moje oczekiwania.

22 stycznia: "Dziewczyna z portretu"
Spodziewam się po tym filmie wszystkiego , głównie tego , że wyjdzie jako średniak, ale zobaczymy. Pewnie Eddie i tak wyjdzie świetnie :P.Oskar dwa lata pod rząd? Dlaczego by nie.

4 marca:"Osobliwy dom Pani Peregrine"
 Choć książkę czytałam ponad dwa lata temu i byłam nią bardzo zachwycona , a na film musiałam trochę poczekać , to bardzo chce to obejrzeć , bo sama tylko obsada aktorska gwarantuje  wysoki poziom , a i przecież jest to film Burton'a , więc będzie super.

15 kwietnia:Victor Frankenstein
Nie jestem jakimś wielkim fanem historii o Frankenstein'ie , ale na ten film czekam z niecierpliwością i obejrzałabym go dla samej tylko obsady.

 6 maja:"Kapitan Ameryka:Wojna bohaterów'

To będzie najlepsza produkcja Marvel w ostatnim czasie. Trailer jest genialny , a filmy z Kapitanem nigdy mnie nie rozczarowały.

26 maja:"Alicja po drugiej stronie lustra"
Uwielbiam pierwszą Alicję , pewnie druga część będzie słabsza ,ale i tak mimo pewnych zastrzeżeń wybiorę się na to.

7 lipca:"Me Before You"
 <plakatu brak, więc wrzucam okładkę książki>
Na podstawie książki"Zanim się pojawiłeś",której w Polsce nie można nigdzie zdobyć a jest oceniana bardzo pozytywnie , więc liczę , że przed premierą filmu polskie wydawnictwo ,które ma prawa do tej książki wyda filmowe wydanie. Poza tym genialna obsada:Emilia Clarke,Sam Claflin(<3),Jenna Coleman(<3),Charles Dance i Matthew Lewis.

4 listopad:"Doctor Strange" 
Druga , świetnie zapowiadająca się premiera z pod szyldu wytwórni Marvel. I Benedict w roli czarodzieja :P. 

18 listopad:"Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć"
Niestety nigdy nie miałam okazji przeczytać książki ,lecz jestem bardzo ciekawa , czy powróci tu magia uniwersum HP,czy nie. A poza tym mają być jeszcze dwie następne części ,więc jestem prze ciekawa , co tu wykombinują. 

23 grudnia:"Rogue One;A Star Wars Story"
Historia dziejąca się tuż przed czwartym epizodem , który opowiadać ma o tym jak to Rebelianci doszli w posiadanie planów Gwiazdy Śmierci.-To może wyjść genialnie!

To tyle ode mnie.A u was? Co będzie priorytetem do obejrzenia w tym roku?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz